Tummen upp för Eclipse

Kände att det va dags för uppdatering från min sida.. Minns inte när jag gjorde det sist, men va säkert inte så längesen. Igår ? Förrgår ? Skitsamma...

Igår va jag och Sofiafjant på nattvisningen av Eclipse. Tumme uppuppupupuppupupppp. Riktigt bra. Och det säger jag inte för att jag är en twilightnörd. (och Harry Potter, inte för att det har med det och göra men ahh värt att nämna kanske..?) Utan för att den va riktigt bra. Har tyckt att de två första filmerna inte vart något att hänga i granen precis. Eller vad fan man nu brukar säga. Men denna, mhmmmm.

Så jag och Sofia somnade väl runt fem imorse och bio slutade typ två.. Vad fan hände ? höhö. Och idag har jag bara vart allmänt seg, dryg, tråkigt, trött, arg, stressad och jävligt förvirrad. Hej ungefär en vanlig dag helt enkelt.

Nu ska jag äta grillad mat. Gott. hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0