shena shena


goddaaaag!


har varit och jobbat idag igen, klippt ner träd, bärt träd, sågat träd ah ni fattar.... skön..t att det bara är två ynka dagar kvar tills jag äntligen får sommarloooooov
tog en tur till spicy wok efter jobbet, käkade som en rottweiler, därefter blev de lite tjick och tjeck i affärer och vad fann jag de sista tio minutrarna innan bussen gick hem? JO, en långklänning! (lång klänning ha..haa)

men fick ångest på vägen hem och ville skrika till busschaffisen att han skulle vända bussen och köra mot staden igen så jag kunde lämna tillbaka den....

när fan ska man ha på sig en långklänning liksom????




I NEED YA HELLLLLPPPPPPPPPP, ska man behålla den eller inte??? fyfan kommer aldrig kunna bestämma mig...

/ issäääjjhhh

Kommentarer
Postat av: Snygga Sandalen

Den är ju snygg helt klart. Men som du sa, när kommer du använda den ?

2010-06-30 @ 15:18:35
URL: http://issyochsandalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0