Potäter & sill.

Idag är det midsommar och endast fyra dagar kvar tills då jag och Sofia ska se Eclipse på bio iiihihiihi. Klockan 23:59...  Och elva dagar kvar tills ARTON. och nej jag kan inte sluta tjata om det. Men grejen är att jag kommer få panik efter jag har fyllt. För då är nästa stopp 20 liksom. Hej gamling...

Och jaaa, vad står på dagens schema då ? Jo första ska jag va hemma och bara ha tråkigt till klockan ca fyra. Då blir det potääääter och gräddfil (samt sill för dom som tycker att det är gott....) SEN blir det Grebbestad hela natten lång. Fast nae inte riktigt men ah. Hej.

Tycker att det ska sluta blåsa ute.. Inte okej! Fast bättre än regn i för sig. VAFAN jag skriver om vädret.. Japp japp. Kul. Mmmm.

Ne nu skla jag dansa som en ful ryggskadad fjortis till lite dålig musik. Fast ska jag jag inte det... Eller ? Eller inte ? osv. HEJDÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0