Desperata tider ?


Grebbestaaad får det bli imorn, jaop. Men nästa fråga blir då.. Vart ska man sova ? Ska man orka åka in till Uddevalla, men då vet jag inte hur jag ska ta mig därifrån... fan. Eller ska man sova i fars lilla båt ? Naae... Hellst inte det. Får nog fan i mig bli att sova bakom några buskar. Japp japp, det får duga. (:

Blagdajkjadnakdkam, mm hej. Marilyn Manson ♥

Jag målade mina naglar blåa nyss, då vet ni. Ni få, typ tre, som är dumma nog att läsa denna meningslösa blogg. Som mest består av mitt otroligt ointressanta babbel...

På tal om muffins... Beställde hem två ringar förut. Eller ah, älskade lilla mamma beställde åt mig i födelsedagspresent hihi.

Artonårsdagen, kom lite fortare taaaaack...

Hmmm, har för mig att jag tänke skriva något jääääättesmart. Men tydligen var det inte det eftersom jag inte ens minns det... JAJA återkommer troligen senare med ytterligare ett meningslöst inlägg tjingtjong.



Kommentarer
Postat av: p3

Tack, jag är dum nog......... (:

2010-06-25 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0