Alzheimers ?

Chips, dipp och cola. Min kväll är ganska så okej faktiskt. Marilyn Manson och Sonic Syndicate får inte heller glömmas. Mmm ♥ Aj börjar få ont i magen.

Btw kom jag på att jag skrev i det inlägget som försvann att jag luktade svett och verkligen skulle orka duscha... Har jag orkat duscha än tro..? NAE tror inte det va. Får bli imorn på morgonen.

Återigen har jag för mig att jag skulle skriva något viktigt/intressant.. Men nu kommer jag inte ihåg det längre.. Fan. Mitt minne är inte helt bra tror jag. Kanske håller på att få alzheimers redan? Skulle inte förvåna mig men ah.

Nej nu ska jag sluta skriva.. igen... puss på alla mina små kycklingar.


Här kommer lite fina utvalda bilder från tiden då jag och P3 gick i ettan. Och hade väldans kul framför kameran.. Vem fotografen var minns jag inte riktigt. Sara, Louise eller Isabell i alla fall höhö.


"Petra, se söt ut!" Hrm...








Hej... äcklad ?






























Haha det här var bland de första gångerna jag börja använda löshår överhuvudtaget. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0