Harry Potter yeah.

HALLOOOOOOOLOLOLLLOLOLOO hej.
Humöret har väl vart lite som en berg-och-dalbana den senaste veckan typ. Men uppppppåt gick det förut när jag insåg att sista filmen (eller ah första delen av sista filmen) av Harry Potter and the Deathly Hallows kommer på bio till hösten, ihihiiiihi. Såg trailern också, dog lite....  ♥ Nej jag är inte nörd.. (: hej.

Idag har jag jobbat, haft körlektion, jobbat, ätit räkbaguette, handlat mat med mor och kommit hem. Osv. Inte så jääätteviktigt att veta kanske.


Btwttwtwtwtw! Ska stå och sälja typ någon form av mat på Cross VM:et på Glimmingen på lördag och söndag. Yeeah, ganska grym är jag. Så kom och köp mat nu små barn.

Om det finns någon människa som läst bloggen från början och finns kvar. Så minns denna/dem att jag skrev en liten flughistoria om att jag tyckt synd om en fluga som höll på att drunkna i oboy. Jaop, igår hände väl något liiiiiknande.

Så här var'e. Ari den lilla mördaren har fått som en hobby ungefär att döda de små liven när de irriterar honom när han ser på fotboll... Han fångar dom, typ mosar dom och slänger dem på golvet..... Men så såg jag att en av dem levde och låg där och sprattlade på golvet. Tyckte synd om den lilla stackaren och plockade upp honom. Såg att han va skadad, försökte rädda hans liv men insåg snart att han led. Så jag bad Ari göra slut på hans lidande..... Blev lite ledsen.

Jaop det va intressant, hejdå.



Btw igen så känner jag att jag borde ta bilder oftare. Jag ska ju ändå vara en så kallad fotonörd, lite i alla fall.. Höhö. Ääh får stå ut med mina överdrivet gamla egobilder hajdohajdo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0