konditionen tillbaka tack.

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej.

Idag har jag badat för första gången i år.. Sent, dåligt jag vet. Förbannat kallt var det också. Solglasögonen gick sönder igår med.. Men men.

Min bror tvingade med mig att springa till sjön också. En sträcka på cirkus tre km. Jag pallade knappt en km innan jag började hyperventilera och känna min svimfärdig. Hej jag älskar min kondition, som inte ens existerar typ.
Blev uppkäkad av klägg.. Tror jag fick sex stycken bett.

Jajaja.

Morfar och hans sambo är här, firar lilla mig. Hoho. Stor flicka om bara några dagar. Tummen upp upp upp.

Jaop imorn ska jag upp tidigt och dra till Vm:et. Yeaaah. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0