ååååååhhh

denna helgen kommer bli så jävla najssssss
imorrn får jag äntligen mitt efterlängtade SOMMARLOOV!! buskar, träd, häcksaxar, sopkvastar, skräp, grus och bajamajan kan dra åt skogen! ( ha ha ha passande uttryck......)
så på kvällen kanske jag drar till sohoclubbbbb eller tjoho kan man också säga...

när lördagmorgonen gryyyr... så tar jag mitt pick och kanske pack, drar te banken och fixar litah stålar, å drar te glimmingen och ser på motocross, träffar alla jag känner (och inte känner för den delen) och så ska jag glo på sandra när hon säljer mat tills hon spyr. kommer bli sketanajs tror jag allt.

när söndagen är kommen så drar jag till den bästa platsen i sverige... nämligen...
LISEBEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!
jag dör av lycka typ. vart sugen på det ända sen det öppnade! så tvingade med mannen, undrar om han är skrajj för typ balder och kanonen och sånt? hoppas inte, mina favvisar heehheh ...

frågan är bara vilken den ultimata "lisebergslooken" är för något. är det en klänning? ett par tights och linne? jeans och tröja? den frågan var allt bra klurig.. kör nog på naken.
på tal om naken så kom jag att tänka på sandra i flumride förra året. hela tuttarna visades, har bevis här hemma om ingen tror mig...

nä nu blir det kaffe och glass på altanen...


fräsch bild som fan, kommer du ihåg sandra?

btw; har banken ens öppet på lördagar? hur fan tänkte jag där.. eller har de det hah?

tjabba tjenixeeeenn

Kommentarer
Postat av: Snygga Sandalen

Hahaha bilden återskapar minnen <3 hahaha.

2010-07-01 @ 19:32:02
URL: http://issyochsandalen.blogg.se/
Postat av: Snygga Sandalen

Eller hur man säger hoho

2010-07-01 @ 19:32:22
URL: http://issyochsandalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0